Lmao!! I make myself laugh a lot! How can I be so excited to eat cherries? Smiling like I have no troubles! Lol. Oh well; we have to live! #lastnight #ihadfun #fun #itsallfun #ashleydelamode #nyc #itsgood #cherry πŸ’ (at Canal Street (Manhattan))

Lmao!! I make myself laugh a lot! How can I be so excited to eat cherries? Smiling like I have no troubles! Lol. Oh well; we have to live! #lastnight #ihadfun #fun #itsallfun #ashleydelamode #nyc #itsgood #cherry πŸ’ (at Canal Street (Manhattan))

Tomorrow will take care of itself… Today I am content with where I am and I thank God for every seconds of it, the good times and the bad times; each have taught me a lesson. God I’m available to learn. Bare with me Jesus, seriously I’m gonna get it eventually lol ☺️ #notetoself #learning #bekind #beauty #beautiful #confidence #nyc #everydayilearn  (at Morningside Park)

Tomorrow will take care of itself… Today I am content with where I am and I thank God for every seconds of it, the good times and the bad times; each have taught me a lesson. God I’m available to learn. Bare with me Jesus, seriously I’m gonna get it eventually lol ☺️ #notetoself #learning #bekind #beauty #beautiful #confidence #nyc #everydayilearn (at Morningside Park)

OmgπŸ™ˆ πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ (at Canal Street (Manhattan))

It’s Kary baby! Tonight was so much fun! @karyokee ❀️ no more drinks for a week! Cheers! Lol (at Canal Street (Manhattan))

It’s Kary baby! Tonight was so much fun! @karyokee ❀️ no more drinks for a week! Cheers! Lol (at Canal Street (Manhattan))

OMG Philip took his shirt off for me! LOL! I’m at the whiskey Bar in Chinatown! #itsallfun #nyc #turnup  (at 紐約唐人著 (NYC Chinatown))

OMG Philip took his shirt off for me! LOL! I’m at the whiskey Bar in Chinatown! #itsallfun #nyc #turnup (at 紐約唐人著 (NYC Chinatown))

Turn that cherry out!! LOL! #dontjudgeme #dontdisturbme #itsallfun #nyc #chinatown (at Canal Street (Manhattan))

Turn that cherry out!! LOL! #dontjudgeme #dontdisturbme #itsallfun #nyc #chinatown (at Canal Street (Manhattan))

Enjoying myself tonight with the girlie Kary! @karyokee #friends #nyc #soho (at SoHo,Manhattan,New York)

Tags: nyc friends soho

#turnup #drinks #soho #nyc  (at Broadway And Spring St)

#turnup #drinks #soho #nyc (at Broadway And Spring St)

Guess who went to the candy store? Yes moi! 2 bags too! Lol😜🍬🍭 #itsugar #nyc  (at It’Sugar Upper West Side)

Guess who went to the candy store? Yes moi! 2 bags too! Lol😜🍬🍭 #itsugar #nyc (at It’Sugar Upper West Side)

Tags: itsugar nyc

Ashley is out!☺️ (at Central Park)